Переміщуємо ваш бізнес вперед

Почни тут свій успішний переїзд

Передзвоніть мені
Задати питання

Офісний переїзд

У вас на носі переїзд компанії в новий офіс? Цінуйте свій час - звертайтеся до професіоналів. Досить зробити дзвінок у компанію Мураха – і можете далі займатися своїми справами. Замовивши офісний переїзд під ключ у нас, ви позбавите себе від усіх можливих проблем, пов'язаних із цим процесом. Ми перевеземо все: і меблі, і техніку, і вашу улюблену чашку. Тільки уявіть: ввечері ви ще пили чай у своєму старому кабінеті, а наступного ранку вже насолоджуєтеся кавою в просторих стінах нового офісу.

img

Ми знаємо, чого ви очікуєте від офісного переїзду під ключ. І повністю виправдовуємо ці очікування. В першу чергу, це чітка організація процесу й мінімум турбот із вашого боку. Ще одна вимога до офісного переїзду – це оперативність, адже кожен день простою обходиться компанії дуже дорого. За  роки  роботи  співробітники компанії Мураха навчилися задовольняти вимоги навіть найвибагливіших клієнтів. Але основа кожного переїзду залишається незмінною – це оптимізація всіх процесів, починаючи з розбирання й закінчуючи розташуванням робочих місць у новому приміщенні.

Мураха: прості рішення для складних ситуацій

Хтось економить і самостійно організовує переїзд компанії. Це коли збирають речі самі співробітники, потім перевозять їх частинами, а потім ще місяць розбирають коробки й кожен день починається то з пошуку договорів, то з пошуку степлера. Довірте переїзд у новий офіс фахівцям із компанії Мураха, тому що кожен повинен займатися своєю справою:  бухгалтер – рахувати, менеджер із продажу – продавати, а мувери – оперативно запаковувати й обережно перевозити речі.

Перевезення офісу проходить у кілька етапів:

  • Менеджер нашої компанії оцінює, у скільки обійдеться переїзд офісу, та спільно з клієнтом затверджує максимально зручний для нього час.

  • У обраний день і час наші мувери приїжджають за вказаною адресою з необхідними інструментами й матеріалами, демонтують техніку, розбирають меблі, запаковують інші предмети.

  • Потім наші співробітники завантажують усе офісне майно в призначений для перевезення вантажів автомобіль і перевозять його за новою адресою.

  • У новому приміщенні мувери збирають меблі, розкладають речі й розставляють усе за схемою, заздалегідь погодженої із замовником.

  • Останній етап – прибирання приміщення від пакувальних матеріалів і вивезення сміття, який залишився після розпакування речей.

Робота вважається виконаною після того, як ви оглянете новий офіс і переконайтеся в цілісності всього майна.

Кілька годин, команда навчених муверів, один місткий автомобіль – і ваше питання вирішене.

Переваги компанії Мураха

  • Ми працюємо 7 днів на тиждень і 24 години на добу. А це означає, що можна перевезти офіс і у вихідні, і вночі, щоби робочий процес вашої компанії не постраждав.

  • Наші мувери працюють організованою командою на чолі зі старшим співробітником, який відповідає на всі організаційні питання, стежить за точністю і швидкістю виконання всіх процесів, швидко вирішує форс-мажори, якщо такі виникнуть. Кожен етап розписаний похвилинно, а кожен працівник точно знає свою роль у загальній справі. Вам достатньо комунікувати тільки зі старшим співробітником, щоб окреслити свої вимоги.

  • Співпрацюючи з нами, вам не потрібно шукати пакувальні матеріали й думати, куди скласти все майно, щоби нічого не загубилося. Ми самі привозимо необхідну кількість коробок, повітряно-бульбашкову плівку для крихких речей та інші пакувальні матеріали. Більш того, наші мувери навчені, як правильно пакувати ту чи іншу річ, щоб забезпечити їй збереження.

  • У нас є власний автопарк, який складається із сучасних автомобілів із різною вантажністю. Ми можемо перевезти й невеликий офіс, і величезну корпорацію, яка займає кілька поверхів. Причому в обох випадках робота буде виконана максимально оперативно.

  • Робота за договором. До початку співпраці з клієнтом укладається договір, у якому прописані всі умови: вартість переїзду офісу, його етапи й кінцевий термін виконання робіт.

  • Повна відповідальність за процес. Кожен співробітник дорожить репутацією компанії й несе персональну відповідальність за свою ділянку роботи. А компанія, своєю чергою, відповідає за грамотний підбір і навчання персоналу. Завдяки контролю на всіх етапах і постійному вдосконаленню ми стали лідерами у своїй галузі.

Забудьте про те, що офісний переїзд – це метушня, загублені під час перевезення речі й тижні роботи в оточенні коробок. Адже насамперед, це радісна подія і зміни на краще.

Ми виконали більш ніж 23 000 успішних переїздів для офісів.
Почніть свій успішний переїзд до нового офісу:

  • Надійний спосіб переїхати з одного офісу в інший - замовити послугу “Офісний переїзд” у першій мувінговій компанії України.

  • Переїзд до нового офісу – це “Мураха”.

  • Комплексне рішення для офісних переїздів будь-якої складності.

  • Для всіх типів установ та офісів будь-якого розміру.

  • Можливість переїзду в зручний час вдень та вночі.

  • Послуги кваліфікованих спеціалістів – вантажників-муверів, водіїв та менеджерів.

  • Розбирання та збирання на місці меблів та техніки.

  • Упаковування та розпаковування побутових речей.

  • Приймаємо замовлення цілодобово.

  • Швидкий розрахунок вартості для вашого офісного переїзду та зручний спосіб оплати.

Замовляйте наш офісний переїзд, якщо ви:

  • Плануєте переїхати в новий офіс у місті Львів, Житомир, Вінниця, Київ, Одеса, Дніпро, Запоріжжя або Харків та їх передмістях.

  • Шукаєте послуги перевезення меблів, техніки та побутових речей максимально швидко;

  • Не довіряєте перевезення своїх речей будь-кому та обираєте лише перевірені компанії;

  • Шукаєте оптимальну ціну та прагнете зекономити свої нерви більше ніж гроші;

  • Хочете замовити терміновий переїзд;

  • Потребуєте тимчасове чи довгострокове зберігання ваших речей на надійному складі;

  • Вимагаєте додаткові гарантії збереження ваших речей під час переїзду;

  • Радите послуги переїзду своїм партнерам, колегам, друзям або рідним.

Ціна:

  • Залежить від складності, терміновості, кількості речей та додаткових послуг, що ви обираєте.

  • Наш спеціаліст розраховує вартість переїзду із врахуванням всіх ваших побажань.

Розрахуйте вартість вашого успішного переїзду до квартири зараз.

Величезне спасибі Компанії, починаючи від менеджера і закінчуючи бригадами, які працювали на місці. Обсяг роботи, переїхати з одного складського приміщення в інше на території БЦ, вивезти старі меблі і багато старої макулатури. Всі впоралися на відмінно!!! Від моменту підписання договору, оформлення необхідної документації, були спірні моменти і ми знайшли консенсус. Одним словом дуже клієнтоорієнтована компанія!!! Ще раз спасибі!!!

Оксана 24.03.2023

Дуже швидко узгодили час, перевезли речі без питань, сервіс рекомендую!)

Маннан

В грудні 2022 року в м Києві (перевозили речі з Броварів) скористались послугами даної компанії.Якщо чесно, то просто сам Бог нам її послав, світло відключали по дві три доби його не було, в часі були обмежені, бо немісцеві, здавалось що все проти нас. Однак зателефонувавши в компанію за 10 хв до кінця робочого дня (а переїзд наступного дня, субота) дуже оперативно все вирішили, не вірилось що нам все вийде. Менеджер швидко, чітко пояснив умови співпраці, вранці в суботу працівники приїхали рівно в домовлений час, і дальше все як у сні: чітко, швидко, акуратно - направду, як мурашки. Ми все встигли. Під враженнями від співпраці ми ще, мабуть, два, а то і три дні розмовляли про "Мураху". Ви надзвичайні, молодці, робота посталена грамотно, правильно без "мильних бульбашок". Прикро, що забула імена та прізвища працівників - однак ви заслуговуєте всі найвищої подяки та похвали! Успіхів ВАМ, процвітання, стабільності!

Ольга

Дуже задоволений тим як швидко був організований переїзд і як гладко він пройшов. Хоча я хвилювався, бо не міг бути присутнім на квартирі.
Хлопці спакували всі речі, що я вказав, та ще нагадали про ті, які я забув)

Геннадій

Хочу висловити подяку бригаді Чипчар Паші, хлопці молодці.

Александр