Переміщуємо ваш бізнес вперед

Почни тут свій успішний переїзд

Передзвоніть мені
Задати питання

Офісний переїзд

У вас на носі переїзд компанії в новий офіс? Цінуйте свій час - звертайтеся до професіоналів. Досить зробити дзвінок у компанію Мураха – і можете далі займатися своїми справами. Замовивши офісний переїзд під ключ у нас, ви позбавите себе від усіх можливих проблем, пов'язаних із цим процесом. Ми перевеземо все: і меблі, і техніку, і вашу улюблену чашку. Тільки уявіть: ввечері ви ще пили чай у своєму старому кабінеті, а наступного ранку вже насолоджуєтеся кавою в просторих стінах нового офісу.

img

Ми знаємо, чого ви очікуєте від офісного переїзду під ключ. І повністю виправдовуємо ці очікування. В першу чергу, це чітка організація процесу й мінімум турбот із вашого боку. Ще одна вимога до офісному переїзду – це оперативність, адже кожен день простою обходиться компанії дуже дорого. За  роки  роботи  співробітники компанії Мураха навчилися задовольняти вимоги навіть найвибагливіших клієнтів. Але основа кожного переїзду залишається незмінною – це оптимізація всіх процесів, починаючи з розбирання й закінчуючи розташуванням робочих місць у новому приміщенні.

Мураха: прості рішення для складних ситуацій

Хтось економить і самостійно організовує переїзд компанії. Це коли збирають речі самі співробітники, потім перевозять їх частинами, а потім ще місяць розбирають коробки й кожен день починається то з пошуку договорів, то з пошуку степлера. Довірте переїзд у новий офіс фахівцям із компанії Мураха. Тому що кожен повинен займатися своєю справою:  бухгалтер – рахувати, менеджер із продажу – продавати, а мувери – оперативно запаковувати й обережно перевозити речі.

Перевезення офісу проходить у кілька етапів:

  • Менеджер нашої компанії оцінює, у скільки обійдеться переїзд офісу, та спільно з клієнтом затверджує максимально зручний для нього час.

  • У вибраний день і час наші муверы приїжджають за вказаною адресою з необхідними інструментами й матеріалами, демонтують техніку, розбирають меблі, упаковують інші предмети.

  • Потім наші співробітники завантажують усе офісне майно в призначений для перевезення вантажів автомобіль і перевозять його за новою адресою.

  • У новому приміщенні муверы збирають меблі, розкладають речі й розставляють усе по схемі, заздалегідь погодженої із замовником.

  • Останній етап – прибирання приміщення від пакувальних матеріалів і вивезення сміття, який залишився після розпакування речей.

Робота вважається виконаною після того, як ви оглянете новий офіс і переконайтеся в цілісності всього майна.

Кілька годин, команда навчених муверів, один місткий автомобіль – і ваше питання вирішене.

Переваги компанії Мураха

  • Ми працюємо 7 днів на тиждень і 24 години на добу. А це означає, що можна перевезти офіс і у вихідні, і вночі, щоби робочий процес вашої компанії не постраждав.

  • Наші муверы працюють організованою командою на чолі зі старшим співробітником, який відповідає на всі організаційні питання, стежить за точністю і швидкістю виконання всіх процесів, швидко вирішує форс-мажори, якщо такі виникнуть. Кожен етап розписаний похвилинно, а кожен працівник точно знає свою роль у загальній справі. Вам достатньо комунікувати тільки зі старшим співробітником, щоб окреслити свої вимоги.

  • Співпрацюючи з нами, вам не потрібно шукати пакувальні матеріали й думати, куди скласти все майно, щоби нічого не загубилося. Ми самі привозимо необхідну кількість коробок, повітряно-бульбашкову плівку для крихких речей та інші пакувальні матеріали. Більш того, наші муверы навчені, як правильно пакувати ту чи іншу річ, щоб забезпечити їй збереження.

  • У нас є власний автопарк, який складається із сучасних автомобілів із різною вантажопідйомністю. Ми можемо перевезти й невеликий офіс, і величезну корпорацію, яка займає кілька поверхів. Причому в обох випадках робота буде виконана максимально оперативно.

  • Робота за договором. До початку співпраці з клієнтом укладається договір, у якому прописані всі нюанси: вартість переїзду офісу, його етапи й кінцевий термін виконання робіт.

  • Повна відповідальність за процес. Кожен співробітник дорожить репутацією компанії й несе персональну відповідальність за свою ділянку роботи. А компанія, у свою чергу, відповідає за грамотний підбір і навчання персоналу. Завдяки контролю на всіх етапах і постійному вдосконаленню ми стали лідерами у своїй галузі.

Забудьте про те, що офісний переїзд – це метушня, загублені під час перевезення речі й тижні роботи в оточенні коробок. Адже насамперед, це радісна подія і зміни на краще.

Ми виконали більш ніж 23 000 успішних переїздів для офісів.
Почніть свій успішний переїзд до нового офісу:

  • Надійний спосіб переїхати з одного офісу в інший - замовити послугу “Офісний переїзд” у першій мувінговій компанії України.

  • Переїзд до нового офісу - це “Мураха”.

  • Комплексне рішення для офісних переїздів будь-якої складності.

  • Для всіх типів установ та офісів будь-якого розміру.

  • Можливість переїзду в зручний час вдень та вночі.

  • Послуги кваліфікованих спеціалістів - вантажників-муверів, водіїв та менеджерів.

  • Розбиранняа та збирання на місці меблів та техніки.

  • Упаковки та розпаковка побутових речей.

  • Приймаємо замовлення цілодобово.

  • Швидкий розрахунок вартості для вашого офісного переїзду та зручний спосіб оплати.

Замовляйте наш офісний переїзд, якщо ви:

  • Плануєте переїхати в новий офіс у місті Львів, Житомир, Вінниця, Київ, Одеса, Дніпро, Запоріжжя або Харків та їх передмістях.

  • Шукаєте послуги перевезення меблів, техніки та побутових речей максимально швидко;

  • Не довіряєте перевезення своїх речей будь-кому та обираєте лише перевірені компанії;

  • Шукаєте оптимальну ціну та прагнете зекономити свої нерви більше ніж гроші;

  • Хочете замовити терміновий переїзд;

  • Потребуєте тимчасове чи довгострокове зберігання ваших речей на надійному складі;

  • Вимагаєте додаткові гарантії збереження ваших речей під час переїзду;

  • Радите послуги переїзду своїм партнерам, колегам, друзям або рідним.

Ціна:

  • Залежить від складності, терміновості, кількості речей та додаткових послуг, що ви обираєте.

  • Наш спеціаліст розраховує вартість переїзду із врахуванням всіх ваших побажань.

Розрахуйте вартість вашого успішного переїзду до квартири зараз.

Заказывала переезд мамы из частного дома (Киев) за город на дачу. Ребята приехали за 10 минут ДО оговоренного времени, переоделись и приступили к работе. Все было упаковано, погружено, перевезено, разгружено и расставлено по новым местам. Старшим был Стуканев Юрий. Ребята просто профессионалы! Огромное спасибо! Всем, кому нужен спокойный переезд - однозначно РЕКОМЕНДУЮ!

виктория

Добрый день! Услугами компании пользовались неоднократно, были заказы как по городу так и межгороду (Днепропетровск, Киев-Днепр, Харьков-Днепр). Работают ребята оперативно, аккуратно. Были объекты на которых они работали самостоятельно без контроля и присмотра с нашей стороны. Сначала мы сомневались, переживали, вдруг что то пойдет не так, но благодаря Сергею менеджеру в Днепропетровском офисе все прошло гладко без нареканий и замечаний. Все вопросы решались в тел.режиме. Со всеми поставленными задачами справились на 100%. Помещение освободили, ключи сдали собственнику. Так что им можно доверять.

Стиль Д

Услугами этой компании пользуюсь не первый раз, в основном,по работе. В этот раз обратилась лично. Заказ делала заранее, принял менеджер Сергей, сразу же пришла смс-ка с номером заказа.В суматохе забыла перезвонить перед переездом. Машина пришла вовремя. Слаженная работа ребят и за два часа управились. Огромная благодарность за бережное отношение к технике!!! Всем рекомендую перевозчика "Муравей"в г. Днепропетровске!!!

Татьяна Педченко

Роман

Обращалась второй раз в эту фирму (было с кем сравнивать). Приехала бригада Павла. Все вовремя, четко, слажено, вежливо. Без простоев, раздумий, лишней болтовни. Павел - вообще Боевая Машина Пехоты. Самую тяжелую работу делал сам, не перебрасывая на плечи других. Были б удобные габариты, он бы сам 209-ти кг-ое пианино стащил с 4 этажа. Раньше мое пианино переносили четверо. Павел вдвоем с напарником справился. Таких сотрудников надо ценить и дорожить ими. Спасибо за непроблемный переезд!

Олеся