Переміщуємо ваш бізнес вперед

Почни тут свій успішний переїзд

Передзвоніть мені
Задати питання

Офісний переїзд

У вас на носі переїзд компанії в новий офіс? Цінуйте свій час - звертайтеся до професіоналів. Досить зробити дзвінок у компанію Мураха – і можете далі займатися своїми справами. Замовивши офісний переїзд під ключ у нас, ви позбавите себе від усіх можливих проблем, пов'язаних із цим процесом. Ми перевеземо все: і меблі, і техніку, і вашу улюблену чашку. Тільки уявіть: ввечері ви ще пили чай у своєму старому кабінеті, а наступного ранку вже насолоджуєтеся кавою в просторих стінах нового офісу.

img

Ми знаємо, чого ви очікуєте від офісного переїзду під ключ. І повністю виправдовуємо ці очікування. В першу чергу, це чітка організація процесу й мінімум турбот із вашого боку. Ще одна вимога до офісному переїзду – це оперативність, адже кожен день простою обходиться компанії дуже дорого. За  роки  роботи  співробітники компанії Мураха навчилися задовольняти вимоги навіть найвибагливіших клієнтів. Але основа кожного переїзду залишається незмінною – це оптимізація всіх процесів, починаючи з розбирання й закінчуючи розташуванням робочих місць у новому приміщенні.

Мураха: прості рішення для складних ситуацій

Хтось економить і самостійно організовує переїзд компанії. Це коли збирають речі самі співробітники, потім перевозять їх частинами, а потім ще місяць розбирають коробки й кожен день починається то з пошуку договорів, то з пошуку степлера. Довірте переїзд у новий офіс фахівцям із компанії Мураха. Тому що кожен повинен займатися своєю справою:  бухгалтер – рахувати, менеджер із продажу – продавати, а мувери – оперативно запаковувати й обережно перевозити речі.

Перевезення офісу проходить у кілька етапів:

  • Менеджер нашої компанії оцінює, у скільки обійдеться переїзд офісу, та спільно з клієнтом затверджує максимально зручний для нього час.

  • У вибраний день і час наші муверы приїжджають за вказаною адресою з необхідними інструментами й матеріалами, демонтують техніку, розбирають меблі, упаковують інші предмети.

  • Потім наші співробітники завантажують усе офісне майно в призначений для перевезення вантажів автомобіль і перевозять його за новою адресою.

  • У новому приміщенні муверы збирають меблі, розкладають речі й розставляють усе по схемі, заздалегідь погодженої із замовником.

  • Останній етап – прибирання приміщення від пакувальних матеріалів і вивезення сміття, який залишився після розпакування речей.

Робота вважається виконаною після того, як ви оглянете новий офіс і переконайтеся в цілісності всього майна.

Кілька годин, команда навчених муверів, один місткий автомобіль – і ваше питання вирішене.

Переваги компанії Мураха

  • Ми працюємо 7 днів на тиждень і 24 години на добу. А це означає, що можна перевезти офіс і у вихідні, і вночі, щоби робочий процес вашої компанії не постраждав.

  • Наші муверы працюють організованою командою на чолі зі старшим співробітником, який відповідає на всі організаційні питання, стежить за точністю і швидкістю виконання всіх процесів, швидко вирішує форс-мажори, якщо такі виникнуть. Кожен етап розписаний похвилинно, а кожен працівник точно знає свою роль у загальній справі. Вам достатньо комунікувати тільки зі старшим співробітником, щоб окреслити свої вимоги.

  • Співпрацюючи з нами, вам не потрібно шукати пакувальні матеріали й думати, куди скласти все майно, щоби нічого не загубилося. Ми самі привозимо необхідну кількість коробок, повітряно-бульбашкову плівку для крихких речей та інші пакувальні матеріали. Більш того, наші муверы навчені, як правильно пакувати ту чи іншу річ, щоб забезпечити їй збереження.

  • У нас є власний автопарк, який складається із сучасних автомобілів із різною вантажопідйомністю. Ми можемо перевезти й невеликий офіс, і величезну корпорацію, яка займає кілька поверхів. Причому в обох випадках робота буде виконана максимально оперативно.

  • Робота за договором. До початку співпраці з клієнтом укладається договір, у якому прописані всі нюанси: вартість переїзду офісу, його етапи й кінцевий термін виконання робіт.

  • Повна відповідальність за процес. Кожен співробітник дорожить репутацією компанії й несе персональну відповідальність за свою ділянку роботи. А компанія, у свою чергу, відповідає за грамотний підбір і навчання персоналу. Завдяки контролю на всіх етапах і постійному вдосконаленню ми стали лідерами у своїй галузі.

Забудьте про те, що офісний переїзд – це метушня, загублені під час перевезення речі й тижні роботи в оточенні коробок. Адже насамперед, це радісна подія і зміни на краще.

Ми виконали більш ніж 23 000 успішних переїздів для офісів.
Почніть свій успішний переїзд до нового офісу:

  • Надійний спосіб переїхати з одного офісу в інший - замовити послугу “Офісний переїзд” у першій мувінговій компанії України.

  • Переїзд до нового офісу - це “Мураха”.

  • Комплексне рішення для офісних переїздів будь-якої складності.

  • Для всіх типів установ та офісів будь-якого розміру.

  • Можливість переїзду в зручний час вдень та вночі.

  • Послуги кваліфікованих спеціалістів - вантажників-муверів, водіїв та менеджерів.

  • Розбиранняа та збирання на місці меблів та техніки.

  • Упаковки та розпаковка побутових речей.

  • Приймаємо замовлення цілодобово.

  • Швидкий розрахунок вартості для вашого офісного переїзду та зручний спосіб оплати.

Замовляйте наш офісний переїзд, якщо ви:

  • Плануєте переїхати в новий офіс у місті Львів, Житомир, Вінниця, Київ, Одеса, Дніпро, Запоріжжя або Харків та їх передмістях.

  • Шукаєте послуги перевезення меблів, техніки та побутових речей максимально швидко;

  • Не довіряєте перевезення своїх речей будь-кому та обираєте лише перевірені компанії;

  • Шукаєте оптимальну ціну та прагнете зекономити свої нерви більше ніж гроші;

  • Хочете замовити терміновий переїзд;

  • Потребуєте тимчасове чи довгострокове зберігання ваших речей на надійному складі;

  • Вимагаєте додаткові гарантії збереження ваших речей під час переїзду;

  • Радите послуги переїзду своїм партнерам, колегам, друзям або рідним.

Ціна:

  • Залежить від складності, терміновості, кількості речей та додаткових послуг, що ви обираєте.

  • Наш спеціаліст розраховує вартість переїзду із врахуванням всіх ваших побажань.

Розрахуйте вартість вашого успішного переїзду до квартири зараз.

Переезд всегда воспринимала как смерть в миниатюре. С компанией "Муравей" - это сплошное удовольствие и действительно перемена к лучшему, как гласит корпоративный лозунг моих теперь самых любимых перевозчиков. В революционный день переезда можно нарядиться в белые брюки, стать в живописную позу и любоваться, как молодые мужчины умело управляются с каждой твоей вещью: от высокого холодильника и электронного пианино до хрупкого зеркала и нежного растения в горшке.

"Муравей" разбивает все пагубные стереотипы о перевозчиках грузов: его грузчики одеты в чистую одежду, не пахнут потом, не опаздывают, не грубят, дают ценные советы, безупречно работают руками и знают, как оптимально организовать свое и чужое время и пространство. И все это стоит умеренных денег - что было для меня еще одним приятным сюрпризом.

Совет будущим клиентам "Муравья" на основе моего собственного опыта: лучше доверьте упаковку профессионалам или, в крайнем случае, внимательно следуйте их рекомендациям. Оно того стОит, поверьте.

Вероника

Спасибо ОГРОМНОЕ. Приехали вовремя, сделали на совесть, работой довольны!

Vetacom

Спасибо большое Вашей профессиональной команде за переезд моих коллег.
Мои коллеги иностранцы, поэтому были трудности в понимании некоторых деталей в процессе переезда.
Особую благодарность хочу выразить менеджеру - Юлии Лахман. Юлия - наверное один из лучших сотрудников Вашей компании. Отличный подход к клиенту. Несмотря на множественные запросы клиента (иностранца) и на позднее общение в Viber. Юлия, спасибо большое за терпение и за качественно выполненную работу!

Александр

Заказали в компании «Муравей» квартирный переезд из Харькова в Киев. У ребят очень оперативный и профессиональный подход к такому сложному процессу как переезд.

Работа всей команды на высшем уровне. Администратор Юлия проконсультировала по переезду, ответила на все интересующие вопросы и сразу рассчитала точную стоимость. Грузчики (Александр, Вадим в Харькове и бригада в Киеве во главе с Александром) очень вежливые, внимательные и аккуратные. Начали вовремя, работали быстро, без перерыва на перекур. Мастера своего дела!

Также огромное спасибо водителю, который мастерски справился со сложным подъездом к дому(даже такси этого не делает!), что говорит о его супер профессионализме!

Как итог - никаких нервов и экономия времени! Огромная благодарность, обязательно снова воспользуюсь вашими услугами и порекомендую знакомым. Могу смело сказать, что вы - мувинговая компания №1 в Украине!

Анастасия

Хотим выразить огромную благодарность компании "Муравей" за качественную работу под руководством Валерии и Евгения. Всё качественно, ответственно и профессионально, а главное с хорошим настроением! Успехов вам! :-)

Радиостанция "Европа Плюс Днепр"