Переміщуємо ваш бізнес вперед
Офісний переїзд
У вас на носі переїзд компанії в новий офіс? Цінуйте свій час - звертайтеся до професіоналів. Досить зробити дзвінок у компанію Мураха – і можете далі займатися своїми справами. Замовивши офісний переїзд під ключ у нас, ви позбавите себе від усіх можливих проблем, пов'язаних із цим процесом. Ми перевеземо все: і меблі, і техніку, і вашу улюблену чашку. Тільки уявіть: ввечері ви ще пили чай у своєму старому кабінеті, а наступного ранку вже насолоджуєтеся кавою в просторих стінах нового офісу.

Ми знаємо, чого ви очікуєте від офісного переїзду під ключ. І повністю виправдовуємо ці очікування. В першу чергу, це чітка організація процесу й мінімум турбот із вашого боку. Ще одна вимога до офісного переїзду – це оперативність, адже кожен день простою обходиться компанії дуже дорого. За роки роботи співробітники компанії Мураха навчилися задовольняти вимоги навіть найвибагливіших клієнтів. Але основа кожного переїзду залишається незмінною – це оптимізація всіх процесів, починаючи з розбирання й закінчуючи розташуванням робочих місць у новому приміщенні.
Мураха: прості рішення для складних ситуацій
Хтось економить і самостійно організовує переїзд компанії. Це коли збирають речі самі співробітники, потім перевозять їх частинами, а потім ще місяць розбирають коробки й кожен день починається то з пошуку договорів, то з пошуку степлера. Довірте переїзд у новий офіс фахівцям із компанії Мураха, тому що кожен повинен займатися своєю справою: бухгалтер – рахувати, менеджер із продажу – продавати, а мувери – оперативно запаковувати й обережно перевозити речі.
Перевезення офісу проходить у кілька етапів:
-
Менеджер нашої компанії оцінює, у скільки обійдеться переїзд офісу, та спільно з клієнтом затверджує максимально зручний для нього час.
-
У обраний день і час наші мувери приїжджають за вказаною адресою з необхідними інструментами й матеріалами, демонтують техніку, розбирають меблі, запаковують інші предмети.
-
Потім наші співробітники завантажують усе офісне майно в призначений для перевезення вантажів автомобіль і перевозять його за новою адресою.
-
У новому приміщенні мувери збирають меблі, розкладають речі й розставляють усе за схемою, заздалегідь погодженої із замовником.
-
Останній етап – прибирання приміщення від пакувальних матеріалів і вивезення сміття, який залишився після розпакування речей.
Робота вважається виконаною після того, як ви оглянете новий офіс і переконайтеся в цілісності всього майна.
Кілька годин, команда навчених муверів, один місткий автомобіль – і ваше питання вирішене.
Переваги компанії Мураха
-
Ми працюємо 7 днів на тиждень і 24 години на добу. А це означає, що можна перевезти офіс і у вихідні, і вночі, щоби робочий процес вашої компанії не постраждав.
-
Наші мувери працюють організованою командою на чолі зі старшим співробітником, який відповідає на всі організаційні питання, стежить за точністю і швидкістю виконання всіх процесів, швидко вирішує форс-мажори, якщо такі виникнуть. Кожен етап розписаний похвилинно, а кожен працівник точно знає свою роль у загальній справі. Вам достатньо комунікувати тільки зі старшим співробітником, щоб окреслити свої вимоги.
-
Співпрацюючи з нами, вам не потрібно шукати пакувальні матеріали й думати, куди скласти все майно, щоби нічого не загубилося. Ми самі привозимо необхідну кількість коробок, повітряно-бульбашкову плівку для крихких речей та інші пакувальні матеріали. Більш того, наші мувери навчені, як правильно пакувати ту чи іншу річ, щоб забезпечити їй збереження.
-
У нас є власний автопарк, який складається із сучасних автомобілів із різною вантажністю. Ми можемо перевезти й невеликий офіс, і величезну корпорацію, яка займає кілька поверхів. Причому в обох випадках робота буде виконана максимально оперативно.
-
Робота за договором. До початку співпраці з клієнтом укладається договір, у якому прописані всі умови: вартість переїзду офісу, його етапи й кінцевий термін виконання робіт.
-
Повна відповідальність за процес. Кожен співробітник дорожить репутацією компанії й несе персональну відповідальність за свою ділянку роботи. А компанія, своєю чергою, відповідає за грамотний підбір і навчання персоналу. Завдяки контролю на всіх етапах і постійному вдосконаленню ми стали лідерами у своїй галузі.
Забудьте про те, що офісний переїзд – це метушня, загублені під час перевезення речі й тижні роботи в оточенні коробок. Адже насамперед, це радісна подія і зміни на краще.
Ми виконали більш ніж 23 000 успішних переїздів для офісів.
Почніть свій успішний переїзд до нового офісу:
-
Надійний спосіб переїхати з одного офісу в інший - замовити послугу “Офісний переїзд” у першій мувінговій компанії України.
-
Переїзд до нового офісу – це “Мураха”.
-
Комплексне рішення для офісних переїздів будь-якої складності.
-
Для всіх типів установ та офісів будь-якого розміру.
-
Можливість переїзду в зручний час вдень та вночі.
-
Послуги кваліфікованих спеціалістів – вантажників-муверів, водіїв та менеджерів.
-
Розбирання та збирання на місці меблів та техніки.
-
Упаковування та розпаковування побутових речей.
-
Приймаємо замовлення цілодобово.
-
Швидкий розрахунок вартості для вашого офісного переїзду та зручний спосіб оплати.
Замовляйте наш офісний переїзд, якщо ви:
-
Плануєте переїхати в новий офіс у місті Львів, Житомир, Вінниця, Київ, Одеса, Дніпро, Запоріжжя або Харків та їх передмістях.
-
Шукаєте послуги перевезення меблів, техніки та побутових речей максимально швидко;
-
Не довіряєте перевезення своїх речей будь-кому та обираєте лише перевірені компанії;
-
Шукаєте оптимальну ціну та прагнете зекономити свої нерви більше ніж гроші;
-
Хочете замовити терміновий переїзд;
-
Потребуєте тимчасове чи довгострокове зберігання ваших речей на надійному складі;
-
Вимагаєте додаткові гарантії збереження ваших речей під час переїзду;
-
Радите послуги переїзду своїм партнерам, колегам, друзям або рідним.
Ціна:
-
Залежить від складності, терміновості, кількості речей та додаткових послуг, що ви обираєте.
-
Наш спеціаліст розраховує вартість переїзду із врахуванням всіх ваших побажань.