Переміщуємо ваш бізнес вперед

Почни тут свій успішний переїзд

Передзвоніть мені
Задати питання

Офісний переїзд

У вас на носі переїзд компанії в новий офіс? Цінуйте свій час - звертайтеся до професіоналів. Досить зробити дзвінок у компанію Мураха – і можете далі займатися своїми справами. Замовивши офісний переїзд під ключ у нас, ви позбавите себе від усіх можливих проблем, пов'язаних із цим процесом. Ми перевеземо все: і меблі, і техніку, і вашу улюблену чашку. Тільки уявіть: ввечері ви ще пили чай у своєму старому кабінеті, а наступного ранку вже насолоджуєтеся кавою в просторих стінах нового офісу.

img

Ми знаємо, чого ви очікуєте від офісного переїзду під ключ. І повністю виправдовуємо ці очікування. В першу чергу, це чітка організація процесу й мінімум турбот із вашого боку. Ще одна вимога до офісному переїзду – це оперативність, адже кожен день простою обходиться компанії дуже дорого. За  роки  роботи  співробітники компанії Мураха навчилися задовольняти вимоги навіть найвибагливіших клієнтів. Але основа кожного переїзду залишається незмінною – це оптимізація всіх процесів, починаючи з розбирання й закінчуючи розташуванням робочих місць у новому приміщенні.

Мураха: прості рішення для складних ситуацій

Хтось економить і самостійно організовує переїзд компанії. Це коли збирають речі самі співробітники, потім перевозять їх частинами, а потім ще місяць розбирають коробки й кожен день починається то з пошуку договорів, то з пошуку степлера. Довірте переїзд у новий офіс фахівцям із компанії Мураха. Тому що кожен повинен займатися своєю справою:  бухгалтер – рахувати, менеджер із продажу – продавати, а мувери – оперативно запаковувати й обережно перевозити речі.

Перевезення офісу проходить у кілька етапів:

  • Менеджер нашої компанії оцінює, у скільки обійдеться переїзд офісу, та спільно з клієнтом затверджує максимально зручний для нього час.

  • У вибраний день і час наші муверы приїжджають за вказаною адресою з необхідними інструментами й матеріалами, демонтують техніку, розбирають меблі, упаковують інші предмети.

  • Потім наші співробітники завантажують усе офісне майно в призначений для перевезення вантажів автомобіль і перевозять його за новою адресою.

  • У новому приміщенні муверы збирають меблі, розкладають речі й розставляють усе по схемі, заздалегідь погодженої із замовником.

  • Останній етап – прибирання приміщення від пакувальних матеріалів і вивезення сміття, який залишився після розпакування речей.

Робота вважається виконаною після того, як ви оглянете новий офіс і переконайтеся в цілісності всього майна.

Кілька годин, команда навчених муверів, один місткий автомобіль – і ваше питання вирішене.

Переваги компанії Мураха

  • Ми працюємо 7 днів на тиждень і 24 години на добу. А це означає, що можна перевезти офіс і у вихідні, і вночі, щоби робочий процес вашої компанії не постраждав.

  • Наші муверы працюють організованою командою на чолі зі старшим співробітником, який відповідає на всі організаційні питання, стежить за точністю і швидкістю виконання всіх процесів, швидко вирішує форс-мажори, якщо такі виникнуть. Кожен етап розписаний похвилинно, а кожен працівник точно знає свою роль у загальній справі. Вам достатньо комунікувати тільки зі старшим співробітником, щоб окреслити свої вимоги.

  • Співпрацюючи з нами, вам не потрібно шукати пакувальні матеріали й думати, куди скласти все майно, щоби нічого не загубилося. Ми самі привозимо необхідну кількість коробок, повітряно-бульбашкову плівку для крихких речей та інші пакувальні матеріали. Більш того, наші муверы навчені, як правильно пакувати ту чи іншу річ, щоб забезпечити їй збереження.

  • У нас є власний автопарк, який складається із сучасних автомобілів із різною вантажопідйомністю. Ми можемо перевезти й невеликий офіс, і величезну корпорацію, яка займає кілька поверхів. Причому в обох випадках робота буде виконана максимально оперативно.

  • Робота за договором. До початку співпраці з клієнтом укладається договір, у якому прописані всі нюанси: вартість переїзду офісу, його етапи й кінцевий термін виконання робіт.

  • Повна відповідальність за процес. Кожен співробітник дорожить репутацією компанії й несе персональну відповідальність за свою ділянку роботи. А компанія, у свою чергу, відповідає за грамотний підбір і навчання персоналу. Завдяки контролю на всіх етапах і постійному вдосконаленню ми стали лідерами у своїй галузі.

Забудьте про те, що офісний переїзд – це метушня, загублені під час перевезення речі й тижні роботи в оточенні коробок. Адже насамперед, це радісна подія і зміни на краще.

Ми виконали більш ніж 23 000 успішних переїздів для офісів.
Почніть свій успішний переїзд до нового офісу:

  • Надійний спосіб переїхати з одного офісу в інший - замовити послугу “Офісний переїзд” у першій мувінговій компанії України.

  • Переїзд до нового офісу - це “Мураха”.

  • Комплексне рішення для офісних переїздів будь-якої складності.

  • Для всіх типів установ та офісів будь-якого розміру.

  • Можливість переїзду в зручний час вдень та вночі.

  • Послуги кваліфікованих спеціалістів - вантажників-муверів, водіїв та менеджерів.

  • Розбиранняа та збирання на місці меблів та техніки.

  • Упаковки та розпаковка побутових речей.

  • Приймаємо замовлення цілодобово.

  • Швидкий розрахунок вартості для вашого офісного переїзду та зручний спосіб оплати.

Замовляйте наш офісний переїзд, якщо ви:

  • Плануєте переїхати в новий офіс у місті Львів, Житомир, Вінниця, Київ, Одеса, Дніпро, Запоріжжя або Харків та їх передмістях.

  • Шукаєте послуги перевезення меблів, техніки та побутових речей максимально швидко;

  • Не довіряєте перевезення своїх речей будь-кому та обираєте лише перевірені компанії;

  • Шукаєте оптимальну ціну та прагнете зекономити свої нерви більше ніж гроші;

  • Хочете замовити терміновий переїзд;

  • Потребуєте тимчасове чи довгострокове зберігання ваших речей на надійному складі;

  • Вимагаєте додаткові гарантії збереження ваших речей під час переїзду;

  • Радите послуги переїзду своїм партнерам, колегам, друзям або рідним.

Ціна:

  • Залежить від складності, терміновості, кількості речей та додаткових послуг, що ви обираєте.

  • Наш спеціаліст розраховує вартість переїзду із врахуванням всіх ваших побажань.

Розрахуйте вартість вашого успішного переїзду до квартири зараз.

Компанія IDS BORJOMI дякує колективу компанії МУРАВЕЙ за кваліфікований та оперативний підхід до вирішення поставлених завдань з організації перевезення та навантажувально-розвантажувальних робіт.
IDS BORJOMI співпрацює з компанією МУРАВЕЙ з травня 2011 року. За цей період компанія МУРАВЕЙ зарекомендувала себе як відповідального виконавця, що швидко, якісно та відповідально реагує на всі запити та вимоги щодо перевезення та розвантажування вантажу для компанії
Враховуючи наш позитивний досвід співпраці, рекомендуємо компанію МУРАВЕЙ, як надійного, відповідального та професійного ділового партнера в сфері навантажувально-розвантажувальних робіт та перевезення.

IDS BORJOMI

Благодарю компанию "Муравей" за профессиональную помощь в организации переезда! Спасибо за аккуратную и качественную работу!

Елена

После того как мы собрали здоровенный шкаф из ДСП рамером 2500*1500*550 со срощенными стенками оказалось, что поставить его в вертикальное положение из горизонтального своими силами мы не сможем, т.к. шкаф получился очень тяжелый. Я обратился в компанию Муравей с просьбой прислать крепких и аккуратных ребят, которые помогли бы поставить шкаф и передвинуть его в угол комнаты. При этом перевозить сам шкаф никуда не надо. В общем получился не совсем стандартный заказ.
А теперь , собственно, как все происходило - пришли двое ребят Рустам и Саша, и за 5 минут поставили шкафчик на место. Все - работа формально сделана и можно как-бы прощаться. Но тут, ВНИМАНИЕ, Рустам замечает, что дверки у шкафа не прекручены и предлагает помочь установить их, т.к. он не может уйти просто так через 5 мин, когда работа оплачена за 2 часа. В результате за следующие 30 мин мы разметили и установили на шкаф 3 навесных двери. Т.е. ребята не только сделали то, о чем я просил их изначально, но и съекономили пол дня моего времени, которое я бы потратил на разметку и установку дверей самостоятельно. Ребята - вы молодцы! Вы сделали больше чем я просил, хотя могли и не делать этого, и теперь я ваш постоянный клиент! От меня Спасибо большое, а от компании Рустаму и Саше надо выдать премию ;), потому что такое сотрудничество вдохновляет!

Александр

Огромное спасибо. Помогли быстро и хорошо перевезти витрины по Днепропетровску. Тем самым помогли в работе магазина. Огромное Вам спасибо.

Анна

К услугами ТМ "МУРАВЕЙ" наша компания обращается не первый раз. Эта компания несколько раз помогала нам переезжать в новый офис, и оба раза они справились со своей задачей на 100%.
Качества, благодаря которым мы без колебаний отдали предпочтение именно этой компании, - это оптимальное сочетание быстроты и качества оказания услуг. Всё было профессионально, оперативно, в чётко оговоренные сроки, с привлечением достаточного количества работников. Наши сотрудники минимально были вовлечены в процесс переезда в новый офис - всё сделали работники этой компании на высочайшем профессиональном уровне, тем самым избавив наших сотрудников от неизбежного стресса, связанного с переездом на новое место.
Также хотелось бы отметить высокий культурный уровень работников - все были очень любезные, готовы прийти на ПОМОШЬ.
Мы очень довольны сотрудничеством с этой компанией, и без колебаний рекомендовали бы их другим организациям как надёжных партнёров, которым можно доверять и на которых можно положиться.

Indesit Company International b.v.