Переміщуємо ваш бізнес вперед

Почни тут свій успішний переїзд

Передзвоніть мені
Задати питання

Офісний переїзд

У вас на носі переїзд компанії в новий офіс? Цінуйте свій час - звертайтеся до професіоналів. Досить зробити дзвінок в компанію Мураха – і можете далі займатися своїми справами. Замовивши офісний переїзд під ключ у нас, ви позбавите себе від усіх можливих проблем, пов'язаних з цим процесом. Ми перевеземо все: і меблі, і техніку, і вашу улюблену чашку. Тільки уявіть: ввечері ви ще пили чай у своєму старому кабінеті, а на наступний ранок вже насолоджуєтеся кавою в просторих стінах нового офісу.

img

Ми знаємо, чого ви очікуєте від офісного переїзду під ключ. І повністю виправдовуємо ці очікування. В першу чергу, це чітка організація процесу і мінімум турбот з вашого боку. Ще одна вимога до офісному переїзду – це оперативність, адже кожен день простою обходиться компанії дуже дорого. За  роки  роботи  співробітники компанії Мураха навчилися задовольняти вимоги навіть самих вибагливих клієнтів. Але основа кожного переїзду залишається незмінною – це оптимізація всіх процесів, починаючи з розбирання і закінчуючи розташуванням робочих місць у новому приміщенні.

Мураха: прості рішення для складних ситуацій

Хтось економить і самостійно організовує переїзд компанії. Це коли збирають речі самі співробітники, потім перевозять їх частинами, а потім ще місяць розбирають коробки і кожен день починається то з пошуку договорів, то з пошуку степлера. Довірте переїзд в новий офіс фахівцям з компанії Мураха. Тому що кожен повинен займатися своєю справою:  бухгалтер – рахувати, менеджер з продажу – продавати, а мувери – оперативно запаковувати і обережно перевозити речі.

Перевезення офісу проходить у кілька етапів:

  • Менеджер нашої компанії оцінює, у скільки обійдеться переїзд офісу, та спільно з клієнтом затверджує максимально зручний для нього час.

  • У вибраний день і час наші муверы приїжджають за вказаною адресою з необхідними інструментами і матеріалами, демонтують техніку, розбирають меблі, упаковують інші предмети.

  • Потім наші співробітники завантажують все офісне майно в призначений для перевезення вантажів автомобіль і перевозять його за новою адресою.

  • В новому приміщенні муверы збирають меблі, розкладають речі і розставляють все по схемі, заздалегідь узгодженої із замовником.

  • Останній етап – прибирання приміщення від пакувальних матеріалів і вивезення сміття, який залишився після розпакування речей.

Робота вважається виконаною після того, як ви оглянете новий офіс і переконайтеся в цілісності усього майна.

Кілька годин, команда навчених муверів, один місткий автомобіль – і ваше питання вирішене.

Переваги компанії Мураха

  • Ми працюємо 7 днів на тиждень і 24 години на добу. А це означає, що можна перевезти офіс і у вихідні, і вночі, щоб робочий процес вашої компанії не постраждав.

  • Наші муверы працюють організованою командою на чолі зі старшим співробітником, який відповідає на всі організаційні питання, стежить за точністю і швидкістю виконання всіх процесів, швидко вирішує форс-мажори, якщо такі виникнуть. Кожен етап розписаний похвилинно, а кожен працівник точно знає свою роль у загальній справі. Вам достатньо комунікувати тільки зі старшим співробітником, щоб окреслити свої вимоги.

  • Співпрацюючи з нами, вам не потрібно шукати пакувальні матеріали і думати, куди скласти все майно, щоб нічого не загубилося. Ми самі привозимо необхідну кількість коробок, повітряно-бульбашкову плівку для крихких речей та інші пакувальні матеріали. Більш того, наші муверы навчені, як правильно пакувати ту чи іншу річ, щоб забезпечити їй збереження.

  • У нас є власний автопарк, який складається з сучасних автомобілів з різною вантажопідйомністю. Ми можемо перевезти і невеликий офіс, і величезну корпорацію, яка займає кілька поверхів. Причому в обох випадках робота буде виконана максимально оперативно.

  • Робота за договором. До початку співпраці з клієнтом укладається договір, в якому прописані всі нюанси: вартість переїзду офісу, його етапи і кінцевий термін виконання робіт.

  • Повна відповідальність за процес. Кожен співробітник дорожить репутацією компанії і несе персональну відповідальність за свою ділянку роботи. А компанія, в свою чергу, відповідає за грамотний підбір і навчання персоналу. Завдяки контролю на всіх етапах і постійному вдосконаленню ми стали лідерами в своїй галузі.

Забудьте про те, що офісний переїзд – це метушня, загублені при перевезенні речі і тижні роботи в оточенні коробок. Адже в першу чергу, це радісна подія і зміни на краще.

Ми виконали більше 23 000 успішних переїздів для офісів.
Почніть свій успішний переїзд до нового офісу:

  • Надійний спосіб переїхати з одного офісу в інший - замовити послугу “Офісний переїзд” у першій мувінговій компанії України.

  • Переїзд до нового офісу - це “Мураха”.

  • Комплексне рішення для офісних переїздів будь-якої складності.

  • Для всіх типів установ та офісів будь-якого розміру.

  • Можливість переїзду в зручний час вдень та вночі.

  • Послуги кваліфікованих спеціалістів - вантажників-муверів, водіїв та менеджерів.

  • Розборка та зборка на місці меблів та техніки.

  • Упаковки та розпаковка побутових речей.

  • Приймаємо замовлення цілодобово.

  • Швидкий розрахунок вартості для вашого офісного переїзду та зручний спосіб оплати.

Замовляйте наш офісний переїзд, якщо ви:

  • Плануєте переїхати в новий офіс у місті Львів, Житомир, Вінниця, Київ, Одеса, Дніпро, Запоріжжя або Харків та їх передмістях.

  • Шукаєте послуги перевезення меблів, техніки та побутових речей максимально швидко;

  • Не довіряєте перевезення своїх речей будь-кому та обираєте лише перевірені компанії;

  • Шукаєте оптимальну ціну та прагнете зекономити свої нерви більше ніж гроші;

  • Хочете замовити терміновий переїзд;

  • Потребуєте тимчасове чи довгострокове зберігання ваших речей на надійному складі;

  • Вимагаєте додаткові гарантії збереження ваших речей під час переїзду;

  • Радите послуги переїзду своїм партнерам, колегам, друзям або рідним.

Ціна:

  • Залежить від складності, терміновості, кількості речей та додаткових послуг, що ви обираєте.

  • Наш спеціаліст розраховує вартість переїзду із врахуванням всіх ваших побажань.

Розрахуйте вартість вашого успішного переїзду до квартири зараз.

Днепр. Благодарю бригаду Кирилла и Виталия за очень качественное выполнение своей работы. Точно по времени, аккуратно и быстро. Руководству спасибо за хорошую организацию.

Ирина

Заказывал машину с грузчиками, остался оч доволен)))) все работали оперативно, время не тянули, рекомендую.

Алексей

ООО "АВТ Бавария", официальный импортер BMW в Украине, выражает глубокую благодарность за качественный и оперативный переезд в новый офис нашей компании расположенный в бизнес центре «Парус».
Хочется отметить профессионализм, быстроту, слаженность работы и
доброжелательность со стороны ваших сотрудников.
Желаем Вам и вашей команде процветания, успехов в вашей дальнейшей работе и надеемся на дальнейшее плодотворное сотрудничество наших компаний.
Огромное спасибо за сотрудничество!

ООО "АВТ Бавария"

Спасибо огромное за быстрый переезд!!! Быстро, качественно, ответственно!!!

Виктория

Переезжали изо Львова в Харьков. Переезд занял одну ночь и прошел без проблем. Ребята работали оперативно и бережно относились к вещам. После переезда обнаружились несколько мелких дефектов на мебели. Меня попросили оценить ущерб и все возместили.

Ответственные и порядочные люди. Рекомендую.

Денис