Як спланувати офісний переїзд з мувінговою компанією?

Якщо Ви вирішили довірити свій офісний переїзд компанії Мураха®, знайте, що половину справи на шляху до успішної зміни офісного простору Ви вже зробили. Наші досвідчені співробітники спланують і організують переїзд Вашого офісу у зручний для Вас час, в найкоротші терміни, на високому професійному рівні. Нам знадобиться лише невелика допомога з Вашого боку.

  • Зателефонуйте або напишіть в компанію Мураха® не менш ніж за тиждень до планованої дати переїзду. Залежно від розмірів Вашої компанії ми складемо план «непомітного» переїзду офісу у вечірній час або у вихідні дні.

  • Складіть проект розміщення відділів, кабінетів і робочих місць в новому офісі. Затвердіть його з колегами. Згідно з цією схемою мувери Мурахи® розставлять і распакуют офісне майно, і Вам не доведеться переставляти меблі і переміщати співробітників в пошуках ідеального варіанта – на новому місці Ваш колектив відразу приступить до роботи.

  • У письмовій формі попередьте співробітників, партнерів, клієнтів Вашої компанії, а також супровідні служби про майбутній переїзд. Повідомте їм адресу і номер телефону нового офісу.

  • Бази даних, важливі документи і архіви, цінні речі та гроші перевезіть самостійно. На час переїзду помістіть їх у надійне місце.

  • На день переїзду зарезервуйте хоча б одне паркувальне місце біля будівлі Вашого офісу і, при необхідності, вантажний ліфт.

  • Час, поки команда Мурахи® буде виконувати переїзд Вашого офісу, проведіть з користю – відпочиньте і наберіться сил для нових досягнень. Порадьте колегам зробити те ж саме.

  • По закінченню переїзду переконайтеся в цілісності упакованого і перевезеного нами майна. Якщо виявляться пошкодження, Мураха® обов'язково відшкодує завдані збитки. Саме в таких випадках очевидні переваги платежу за цінність вантажу від нашої компанії.

  • Починаючи роботу в новому офісі, влаштуйте невелике урочисті збори. Це створить сприятливий мікроклімат в колективі і задасть настрій для плідної роботи на новому місці.