Як заощадити на офісному переїзді?

Офісний переїзд відрізняється від інших видів перевезень, насамперед, вимогами до стиснених термінів його виконання. Як правило, керівники компаній хочуть переїхати якісно і швидко, без відриву від налагодженого робочого процесу. Однак не тільки терміни переїзду цікавлять корпоративних клієнтів: ключову позицію під час планування офісного переїзду займає його вартість.

Те, у скільки обійдеться перевезення офісу, безпосередньо залежить від обсягу перевезеного майна і часу роботи вантажників-пакувальників і вантажного автотранспорту. Тому, щоб заощадити на офісному переїзді, потрібно постаратися скоротити ці показники.

  • Плануйте переїзд заздалегідь. Чим більша компанія, тим раніше варто звернутися до муверів. Зателефонуйте до Мурахи® за тиждень до планованої дати переїзду – ми складемо оптимальний план Вашого переїзду і врахуємо всі деталі.

  • Подумайте про розмір та інтер'єрі нового приміщення. Якщо якісь предмети меблів з колишнього офісу не «вписуються» у новий офісний простір, продайте або утилізуйте їх ще до переїзду.

  • Складіть план розміщення меблів і робочих місць в новому офісі, це скоротить час складання і розташування меблів на новому місці.

  • Помітно знизить витрати на переїзд залучення внутрішніх ресурсів компанії. Ваші колеги – це Ваші головні помічники на шляху до більш економного переїзду. Заздалегідь повідомте співробітникам дату майбутнього переїзду і попросіть їх напередодні цього дня:

        - звільнити офісні меблі від документації, промаркувати всі меблі із зазначенням кабінету в новому офісі (згідно зі складеним планом);

        - відключити від мережі комп'ютери і офісне обладнання;

        - упакувати свої особисті речі, комп'ютерну периферію, документацію в коробки, підписати їх із зазначенням Ф. І. Б., номера робочого місця та кабінету в новому офісі.

  • Для самостійної упаковки заздалегідь закупіть достатню кількість пакувальних матеріалів: картонні коробки, широкий скотч, пакувальний папір. Для цього Ви можете звернутися в інтернет-магазин "Мурашки", де Вам допоможуть правильно підібрати якісні пакувальні матеріали для переїзду офісу.

  • Якщо Ваша компанія має в своєму розпорядженні місткий автотранспорт, перевезіть в ньому частину офісних речей. Нехай це будуть речі, які не потребують спеціального захисту під час транспортування.

Збираючись економити, правильно співставте плюси і мінуси планованої вигоди. Залучаючи працівників до упаковки і часткового транспортування офісних речей, Ви відволікаєте їх від своїх прямих обов'язків. Якщо це суттєво не впливає на Ваш бізнес, то такий метод економії цілком виправданий, якщо ж компанія ризикує зазнати більших збитків, ніж зможе заощадити – повністю довіртеся професіоналам.