
Як заощадити на офісному переїзді?
Офісний переїзд відрізняється від інших видів перевезень насамперед вимогами до стиснених термінів його виконання. Як правило, керівники компаній хочуть переїхати якісно і швидко, без відриву від налагодженого робочого процесу. Однак не тільки терміни переїзду цікавлять корпоративних клієнтів: ключову позицію під час планування офісного переїзду займає його вартість.
Те, у скільки обійдеться перевезення офісу, безпосередньо залежить від обсягу перевезеного майна і часу роботи вантажників-пакувальників і вантажного автотранспорту. Тому, щоб заощадити на офісному переїзді, потрібно постаратися скоротити ці показники.
-
Плануйте переїзд заздалегідь. Чим більша компанія, тим раніше варто звернутися до муверів. Зателефонуйте до Мурахи® за тиждень до планованої дати переїзду – ми складемо оптимальний план Вашого переїзду і врахуємо всі деталі.
-
Подумайте про розмір та інтер'єрі нового приміщення. Якщо якісь предмети меблів з колишнього офісу не «вписуються» у новий офісний простір, продайте або утилізуйте їх ще до переїзду.
-
Складіть план розміщення меблів і робочих місць в новому офісі, це скоротить час складання і розташування меблів на новому місці.
-
Помітно знизить витрати на переїзд залучення внутрішніх ресурсів компанії. Ваші колеги – це Ваші головні помічники на шляху до більш економного переїзду. Заздалегідь повідомте співробітникам дату майбутнього переїзду і попросіть їх напередодні цього дня:
- звільнити офісні меблі від документації, промаркувати всі меблі із зазначенням кабінету в новому офісі (згідно зі складеним планом);
- відключити від мережі комп'ютери й офісне обладнання;
- упакувати свої особисті речі, комп'ютерну периферію, документацію в коробки, підписати їх із зазначенням Ф. І. Б., номера робочого місця та кабінету в новому офісі.
-
Для самостійного упаковування заздалегідь закупіть достатню кількість пакувальних матеріалів: картонні коробки, широкий скотч, пакувальний папір. Для цього Ви можете звернутися в інтернет-магазин "Мурашки", де Вам допоможуть правильно підібрати якісні пакувальні матеріали для переїзду офісу.
-
Якщо Ваша компанія має у своєму розпорядженні місткий автотранспорт, перевезіть в ньому частину офісних речей. Нехай це будуть речі, які не потребують спеціального захисту під час транспортування.
Збираючись економити, правильно співставте плюси та мінуси планованої вигоди. Залучаючи працівників до упаковування і часткового транспортування офісних речей, Ви відволікаєте їх від своїх прямих обов'язків. Якщо це суттєво не впливає на Ваш бізнес, то такий метод економії цілком виправданий, якщо ж компанія ризикує зазнати більших збитків, ніж зможе заощадити – повністю довіртеся професіоналам.